.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین شنیده ها از شورای شهر گرگان ؛
بیژنی گزینه جدی برای شهرداری گرگان
شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در ...

شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در سالهای اخیر و مدیرعامل اسبق بانک قوامین ایران به گوش می رسد که احتمال می رود با توجه به سوابق برتر بیژنی نسبت به سایر گزینه ها و تخصص و سابقه وی در حوزه های مالی ، ترافیک و حمل و نقل ، بازیافت ، گردشگری ، عمرانی و اداری رنگ واقعیت به خود بگیرد .

بنا بر شنیده های خبرنگار شمال نیوز از گرگان ، گویا نام حسین بیژنی از سوی دو تن از اعضای شورای چهارم گرگان مطرح و همراه با سوابق اجرایی وی به باقی اعضا پیشنهاد شده است که توام با ابراز رضایت سایر اعضای شورای شهر گرگان بوده و منتخبین مردم گرگان در شورای چهارم بر سر انتخاب بیژنی به عنوان شهردار جدید گرگان در حال رایزنی و بررسی سوابق وی می باشند .
البته از قرار معلوم رضایت اکثریت اعضای شورای شهر گرگان به تنهایی کفایت نمی کند و اعضای این شورا پس از اجماع باید بیژنی را قانع به پذیرفتن این مسئولیت نمایند چرا که از طرفی دیگر گفته می شود شورای جدید شهر اراک هم بواسطه دوران مسئولیت بیژنی در استان مرکزی به عنوان فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان و شناخت کافی از وی ، مسئولیت شهرداری این شهر را به بیژنی پیشنهاد داده است که به دلیل اخذ پیشنهاد از سوی نزدیکان حجت الاسلام روحانی برای تصدی مسئولیت در دولت یازدهم و تمایل به حضور در پایتخت با مخالفت وی همراه بوده است .

اما شنیده هایی از برخی محافل سیاسی گرگان به گوش می رسد که ابراهیم کریمی شهردار ده ساله گرگان و معاون سابق عمرانی استاندار گلستان به دعوت جمعی از اعضای شورای شهر چهارم به یکی از شهرهای مازندران جهت مصاحبه و ارائه برنامه های خود خواهد رفت که البته شمال نیوز این شنیده ها را تائید نمی کند .

حسین بیژنی کیست ؟
حسین مقیم پور بیژنی که از وی به عنوان شهردار احتمالی گرگان یاد می شود کارشناس ارشد مدیریت و متولد منطقه ای مابین شهرستانهای آمل و بابل می باشد و سالهاست که ساکن پایتخت است .
وی در ابتدای انقلاب اسلامی مدیر اجرایی نهادهای انقلابی در استانهای مازندران و گلستان بوده و در سالهای پس از دفاع مقدس و دوران رزمندگی مسئولیت هایی نظیر مدیرعامل بانک قوامین ایران ، رئیس بنیاد تعاون ناجا و رئیس خدمات پرسنلی و امور اداری ناجا ، معاون فرمانده راهنمایی و رانندگی کشور ، فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران ، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ، مشاور عالی شهردار تهران ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهرداری تهران ، عضو هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی تهران و مدیر آماد و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیده می شود که گفته می شود تنها در دوران ریاست بر بنیاد تعاون ناجا و مسئولیت وزارت دفاع بنیانگزار و موسس بیش از پنجاه هتل و مجتمع رفاهی ، تفریحی و گردشگری در سطح کشور بوده است .
وی از دوستان نزدیک و همکارسابق مصطفی نجار وزیر کشور دولت دهم در دوران خدمت در وزارت دفاع بوده و حتی بواسطه این رفاقت مسئولیت هایی نظیر استانداری دو استان نیز به بیژنی پیشنهاد گردیده که با عدم پذیرش او به علت اختلاف فکری با سیاست های رئیس دولت دهم توام بوده است .
گفتنی است خطوط اتوبوس های تندروی بی آر تی شهر تهران در دوران مدیریت بیژنی بر اتوبوسرانی تهران پایه گذاری و راه اندازی گردیده و از جمله طرح های موفق شهرداری در حوزه ترافیک و حمل و نقل بوده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی 5 مرداد 1392
سلام،شمال نیوز خجالت نکشید بگویید آقای بیژنی اهل بابل است باز هم یک بابلی می خواهد جائی برود او را این جوری معرفی می کنند، اهل منطقه ای بین بابل و آمل، این منطقه ناشناخته از لحاظ تقسیمات کشوری است که معلوم نیست برای بابل است یاآمل؟
عقیلی 5 مرداد 1392
با این سوابق و کارنامه اگه شهردار شهرمون بشه که خیلی خوبه اما بعید میدونم اعضای شورای شهرمون چنین درکی داشته باشند
خبرنگار 5 مرداد 1392
شمال نیوز بیژنی بیاد گرگان ؟!!!آدمی که تو کلاس استانداریه بیاد شهردار یه شهری مثله گرگان بشه ؟!!
دیرساز 5 مرداد 1392
بعیده ، بیژنی پیشنهاد شهرداری مناطق تهران و معاونت شهردار تهران رو قبول نکرد اونوقت بره شهرداری گرگان و شهردار شهر کوچیکی مثله گرگان بشه ؟
نا شناس 5 مرداد 1392
من از اينكه شايستگي، جايگزين قوميت و همشهري بودن شده است خوشحالم و رمز موفقيت استان گلستان و شهر گرگان در ادامه همين مسير است.
نا شناس 4 مرداد 1392
این منطقه بهشت گمشده، خطه سرسبز بندپی است. آقای بیژنی متولد روستای مومن آباد بندپی است.
محمد 5 مرداد 1392
گرگانی ،ساروی ،بابلی یا آملی چه فرقی می کند ؟ مهم این است که کاربلد و دلسوز باشد، گرگان به عنوان دومین شهر پرجمعیت شمال کشور و شهری که با رشد چشمگیر می رود در آینده ای نزدیک نقش ملی را به عنوان قطب اقتصادی ، تولیدی، خدماتی ایفا کند و قلب شاه راههای مواصلاتی شمال و شمال شرق و پایانه ارتباط دهنده کشور با آسیای میانه از طریق راه آهن باشد احتیاج به افرادی در حد و اندازه های کشوری دارد.
متاسفانه مشکل ما ایرانیها خصوصاً شمالیها این است که داشته های خودمان را به حساب نمی آوریم و همیشه مرغ همسایه برایمان غاز است. عموماً اینگونه بوده که مدیران و افراد توانمند ما در غربت بهتر و راحتتر کار می کنند. مثلاً آقای صادقلوی گرگانی کسی بود که قائمشهر و بابل و آمل را به شهادت اهالی همین شهرها متحول کرد اما همین شخص در گرگان از فرط هجمه ها و کارشکنی ها نمی تواند کارکند و استعفای خود را در کشوی میز می گذارد و ..... این مسئله در شهرهای مازندران نیز بسیار شایع است. به همین علت است که اعضای شورای شهر گرگان گزینه های غیر بومی متعدد را کاندیدای این پست نموده اند از جمله آقای بیژنی و آقای پژمان شهردار مشهد و..... از سویی ابراهیم کریمی شهردار موفق فعلی گرگان کاندیدای جدی شهرداری یکی از بزرگترین شهرهای مازندران است.
زنده باد ایران 6 مرداد 1392
سلام
اقا یا خانم محترمی که میگین ، بیاد شهردار شهری مثل گرگان بشه !!!
گرگان مگه چشه ؟ احتمالا به همین دلیل بده که مسولین تبعیدیتو رو می فرستید اینجا و برای همیشه ماندگار می شن و حتی ادامه زندگی رو در این شهر میپسندند!
ما خدا خدا میکنیم که دولت اقای روحانی بیاد و اقایون رو عوض کنیم تا استان نفسی تازه کنه و شما می گید که یک بابلی و املی بیاد !؟
بسه دیگه ...
یادمه چند سال پیش 20.30 گرگان اومده بود و جمعیت یکصدا داد می زدن که نیروی غیر بومی نمی خوایم ...
به امید اون روز...
نا شناس 6 مرداد 1392
با توجه به سابقه کاری که با ایشون در اتوبوسرانی داشتم باید بگم خدا آخر و عاقبت گرگان رو بخیر کنه. ایشون یک مدیر جهادی و هیئتی با بریز و بپاش زیاده نه یه مدیر برنامه ریز. موفق باشید
نا شناس 7 مرداد 1392
... اين دست ، اون دست كردم چيزي بنويسم يا نه ! آقاي بي‍‍ژني از نوجواني آدم روشن و اكتيوي بود . در استانهاي مختلفي در پاز انقلاب و جنگ و بعد از جنگ كار كرده و قدرت تعامل زيبئي با اقوام مختلف داره قدرت شنيداريش بسيار بالا هست و قدرت تصميم گيريش . آدم دلسوزيه كه جوگير نميشه و دهن بين نيست . با اونكه رفيقمه اما هر كجا كه بوده غير محسوس رصدش مي كردم و ميديدم كه مهمترين ابزار مديريتي رو در اختيار داره و اون ملاحظه ي احوال رده هاي مختلف مديريتي و كارشناسي حوزه ي مديريتيش . به عبارتي ايشون داراي هنر استفاده از توانمندي ديگران هست . من براي ايشون نمي پسندم كه به شهر گرگان بيان و اين نه به لحاظ بد بودن مردم خوب و فهيم گرگان باشه بلكه بيشتر براي اينكه در ايشون ميبينم كه به عنوان مدير ملي در خدمت باشه تا منطقه اي ، اما براي شهروندان اين شهر ريشه دار و تاريخي بسيار زيبنده است كه آقاي اردشير بيژني رو جذب كنه . م / آ
نا شناس 13 مرداد 1392
سلام خدا کنه بیژنی قبول کنه که شهردار ما بشه
نا شناس 13 مرداد 1392
واقعا جای تعجب داره برای کسانیکه ارتقا شهرشون براشون مهمه بیان بگن که شهردار باید بومی باشه ما باید شایسته سالار باشیم
میهمان 15 مرداد 1392
شناخت بسیار زیادی از آقای مهندس بیژنی دارم و با قاطعیت میگم اگه مردم گرگان واقعاً یه شهری زیبا ، بدون ترافیک، رو به رشد و توسعه ، آرام و توریستی می خواهند فقط یک گزینه دارند و آن آقای مهندس بیژنی است، در ضمن کارکنان شهرداری گرگان بیشتر از همه باید دعا کنند که شهردارشون یکی مثل آقای بیژنی باشه چون رسیدگی به کارکنانش بی نظیره !
از طرفی دوست عزیزمان اشاره خوبی کردند با پیشنهادهای کاری خوبی که ایشان از دولت یازدهم (دکتر روحانی) و شهرداری تهران در منسب های بالا دارند شاید فقط به علت عرق به خطه شمال کشور این سمت را قبول کنند.
با آرزوی موفقیت برای ایشان در هر کجا که هستند
بهزاد 17 مرداد 1392
با سلام. بنده به عنوان فردی که پدر و مادرم از خطه سرسبز شمال و شهرستان قائمشهر می باشند و بستگانم در شهرستان های آمل و بابل ساکن هستند، به استان های شمالی و بخصوص استان مازندران تعصب خاصی دارم.
در خصوص انتخاب مهندس حسین بیژنی به عنوان یکی از گزینه های شهردار گرگان با تمام احترام به نظرات فوق نظر خودم را می گویم. ایشان از مدیران با تقوا، توانمند، متخصص و آگاه به امور می باشد که در تمام جایگاه های خدمتی با تمام وجود فعالیت نموده و آثار ماندگار و برجسته ای را از حود به جا گداشته اند. رجوع به سوابق ایشان در نیروی انتظامی (رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،فرمانده انتطامی استان مرکزی و ...)، سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهرداری تهران و ...و خدمات ارائه شده به مردم و کارکنان اعم از ارتقای وضع شغلی کارکنان، توجه به وضع معیشت کارکنان، توجه ویژه به مسکن کارکنان، نوسازی، بهسازی و تجهیز امکانات سخت افزاذی و نرم افزاری سازمان های مربوطه برای رفاه حال مردم و کارکنان، توجه ویژه به اقشار ضغیف همچون معلولان و بیماران خاص، رسیدگی مستقیم به درخواست های مردمی، راه اندازی اولین خطوط بی آر تی در شهر تهران و ... نمونه ای از این اقدامات است.
به نظر من مهم نیست که یک مدیر اهل کجا باشد. مهک این است که باعث ارتقای سطح فعلی شهر زیبای گرگان باشد. زیرا این شهر نیاز به یک مدیر خلاق دارد. تجربه هم ثابت کرده است که نیروهای غیر بومی بسیاری از اوقات بهتر عمل کرده اند. قطعاً بزودی از مهندس بیژنی در سطح بالای مدیریتی استفاده خواند شد. پس بدون تعصب به چنین مدیرانی بها دهیم.
امیر 19 مرداد 1392
خدا کند قبول کند گرگان گلستان واقعی میشود
VAHID 16 شهريور 1392
سلام دوستان اگر بیژنی قبول کنه شهرنان را آباد خواهد کرد شک نکنید
reza 3 مهر 1392
شهردارشهرگرگان باید اقتدارداشته باشه باج نده0000فقط صادقلو تمام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.